بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

زندگی گذشته ی من

چهارشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۵۷ ب.ظ

این روزا دارم عمیق تر به خودم فکر میکنم 

الانی که ۶ماه از تولدم گذشته؛

.من کلا به فکر کردن مشکل دارم زیاد که فک میکنم مغزم هنگ میکنه وعملا جای راه حل بیشتر گم‌میشم و کلافه...😐

بماند😁

به این فکر میکنم چطور باید دست ازسرعالی بودن بردارم ،چجوری بیخیال گرفتن تصمیمای بی عیب بشم ،چیکار کنم انتظاراتم‌از خودم کم بشه!!!😔

تو حال زندگی کنم و دست ازسرگذشته بردارم😖

متاسفانه یا خوشبختانه من تو گذشته ام زندگی میکنم🤦‍♀️

حالا ۶ماه وقت هست تا قبل فوت شمع تولدم از لحظه هام لذت ببرم به گذشته سفر نکنم😆 و نگران آینده نیومده نباشم😌

اینم بمونه اینجا به عشق اومدن بهاری که......

۹۷/۱۲/۲۲
bahar saani

نظرات  (۳)

به صورت ذاتی اکثر خانومها به گذشته فکر می کنند. تنها مسیر استاد پناهیان گوش کنی کمال گرایتو به جای درست ترش هدایت می کنه
اره میتونه مشکل ساز باشه واقعا! 
پاسخ:
بله متاسفانه😑
نذار سطح انتظارت از خودت بیاد پایین ولی از اینکه شاید اشتباه کنی نترس (البته سر چیزایی که جبران نمیشن حتما بترس :/) بالاخره آدمیزاده دیگه نمیشه که همیشه پرفکت بود :)
پاسخ:
سلام 
ممنون از‌اینکه خوندی و نظرتو گفتی ،من متاسفانه همیشه از خودم انتظار پرفکت بودن دارم.ی آدم بی عیب و نقص😔 حس آزار دهنده ایه😔