بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

تعطیلات ۹۸

يكشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۱۹ ق.ظ

فک میگردم اول سالم با مسافرت شروع بشه  و بتونم بعد ۶ ماه گذروندن ی سری تغییرات استراحت خوبی داشته باشم

اما خب نداشتن خانواده اهل مسافرت که برای رفتن نیاز به ی سری شرایط و فاکتورای خاص دارن و اوضاع جوی منطقه مورد نظر همه چیو عوض کرد انقدر ک بعد گذشت ده روز همچنان خونه ایم.به ته مونده تعطیلاتم امیدی نیس.😔از دو صفحه برنامه چیده شده ام فقط به یک سوم برنامه ها رسیدم اونم با غر و عدم رضایت🤦‍♀️

ب نظرم آدما مثل آب میمونن؛ بمونن راکد میشن و میگندن همونه که باید سفر برن، کار کنن، فعالیت کنن واِلا میگندن...

اولین تعطیلات ۹۸ این و خوب حس کردم

با همه اینا حالا اونی که آمادگی تموم شدن تعطیلات و نداره کیه؟؟😁😁


۹۸/۰۱/۱۱
bahar saani

نظرات  (۴)

ما هم امسال هیچ جا نرفتیم حتی عیددیدنی! 
پاسخ:
😭😭عید خونه بودن ی ظلمه.
درک میکنم حالتو😓
ما هم قرار بود بریم مسافرت اما نرفتیم.....
ولی خب خدایی مهمونای خوبی داشتیم
کلی روحیمون عوض شد
پاسخ:
فقط سه روز اول مهمون داستیم بقیش هیچی😑
۱۱ فروردين ۹۸ ، ۰۷:۰۸ ♕αяαмεsн♕ ...
سفر خیلی خوبه  ایشالله ک ی سفر توپ بزودی واست اوکی بشه 
دشمن 😐
پاسخ:
آره واقعا سفر روحیه سازه 
برای دعای سفر توپم ممنون.

۱۱ فروردين ۹۸ ، ۰۲:۳۹ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
من دلم میخواد زودتر برگردیم از سفر و تعطیلات تموم بشه
پاسخ:
سلام سفرتون پر از خوشی باشه.