بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

حرف نزنم که چه!!

شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۰۵ ق.ظ

چیزی که آدم رو پیر می‌کنه، گذر زمان نیست، حرف نزدنه. مگه آدم چقدر می‌تونه حرف رو حرف بذاره و بریزه توی خودش؟ کلمه روی کلمه بچینه و شهر و کوچه‌هاش رو بالا پایین کنه؟ آدم هر چقدر صبور، هر چقدر توو دار، یه جایی بالاخره کم میاره. یه جایی می‌بینی خسته‌ای از این خودت و خودت بودن، از این بی‌شنونده بودن. مثل آدم در حال سقوط، دست می‌ندازی که فقط پیداش کنی. در حد دو کلمه. در حد یه سلام و خداحافظی ساده، در حد اینکه فقط به خودت قوت قلب بدی که آروم باش، یکی هست. اینکه مثل اسپند روی آتیشی، اینکه آدم به آدم خیابونا رو می‌گردی تا پیداش کنی، یعنی حرف داری، حرف. توی زندگی هر آدمی، باید کسی باشه تا حرفایی که دلت نمی‌خواد دیگران بدونن رو بهش بگی. کسی که خیلی مهم نباشه کیه و کجاس. فقط و فقط بودنش مهم باشه. باید کسی باشه که بهش بگی: «یه لحظه صبر کن، منو ببین. هیچی نگو، هیچی. فقط به من گوش کن. باهات حرف دارم، حرف.» حرف نزدن، آدم رو پیر می‌کنه.

۹۸/۰۱/۲۴
bahar saani

نظرات  (۷)

درسته و موافقم باهاتون.
پاسخ:
😍😊🌷
درسته و موافقم باهاتون.
پاسخ:
😊😍🌷
درسته و موافقم باهاتون.
منظورتون از اینکه حرفامو بزنم همین نوشتن توی وب هست؟
پاسخ:
درموقعیتی که قرار میگیرید حرفاتونو بزنید جیزی و چون زشته و شاید ناراحت بشه تو خودتون نریزید نمی ارزه به بار فکریش.
البته که بعضی وقتا آدم از شدت حرف سکوت میکنه ک خوب بهترینش اینجا نوشتنه.
هرچقدر از این نوشته تعریف کنم بازم کمه...و یکی از مشکلات اصلی من به شخصه هست :(
پاسخ:
این مشکل منم بوده و هستاما ازوقتی سعی کردم  حرفامو بزنم انگار جون دوباره گرفتم🤭🤭
حتی منی که کلا از شلوغی خوشم نمیاد و خیلی مایل نیستم دورم پر از آدم باشه،حتی من نیاز دارم به چند نفر برای دوستی و حرف زدن.چند نفر معدود.واقعا نمیشه که هیشکی نباشه.
پاسخ:
کاملا درسته.
حضور یک یا چند نفد معدود ک‌بودنش مهم باشه و گوش برای شنیدن داشته باشه‌.
الهی ک از این مدل ادما زیاد باشه براتون❤
من اونجایی خسته میشم که نمیتونم حرفامو تبدیل به کلمه کنم... 
پاسخ:
واقعااااا 
بعضی حرفا تو هیچ کلمه ای نمی گنجه.توضیح زیادیشم حق مطلبو ادا نمیکنه...اونوقته که بازم پیر میشیم😔😔