بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

روز_نوشت:

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۳۲ ق.ظ

با یه لیوان چای عطردار هلو توی تاریکی تکیه دام به میز محل کارم و دارم به بهار پشت در شیشه ای خیابون نگاه میکنم هر چی بیشتر میگذره بیشتر تو خودم گم میشم

آروم وایسادم و دارم این ۶ماهی که گذشت و میبینم 

پیش خودم میگفتم تو این ۶ماه انقدرر تغییرای محسوس میبینم ک بیا و ببین

 اما حالا...همه چی کند پیش میره  ولی روزا دارن میدووَن و من....منم هیچی 

پیش خودم میگم بابا مگه الکیه؟ یهو همه چی‌بشه گل و بلبل؟!!! 

 همون قدری ک طول کشید تا عوضش کنی، زمان میبره تا خودی نشون بده

 واسه چی انقد حرص میخوری؟؟؟!!

یهو به خودم  میام و میگم دهنتو ببند، صبر کن ...

آره صبر  انگاری باید صبر کنم.


۹۸/۰۱/۲۸
bahar saani

نظرات  (۴)

توی تنظیمات برید
بعد تنظیمات ساده رو بزنید
بعد جعبه دنبال کنندگان در مکان پیش فرض انتخاب کنید.
پاسخ:
ممنونم ❤☘
آها انجام شد و دنبال شدید.
راسی اون گزینه دنبال شدن که توی بقیه وب ها دیدم برای شما نبود :( گفتم شاید فعال نکردید
پاسخ:
😂😂حالا من ی سوال دارم الان از کجا فعالش کنم؟؟
مرسی ک دنبال میکنید منو.❤☘
😻😻😻. از نحوه نوشتنتون خیلی لذت بردم . چطور میتونم دنبالتون کنم؟
پاسخ:
سلام عزیزم
خوشحالم که خوشت اومده.
صفحه اصلیم گزینه دنبال کردن نداره آیا؟؟
اگر نداره که داخل مدیریت صفحت گزینه وبلاگ هایی که دنبال میکنم وارد شو بعد دنبال کردن وبلاگ جدید و بزن آدرس صفحه رو بزن  بعدشم تایید.
😊😊😊من که این مدلی کار میکنم😁😁
چقدر زیبا نوشتید عالی بود.
پاسخ:
مرسی از حضور شما.