بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

روز_نوشت۳

جمعه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۸:۵۶ ب.ظ

یک هفته ای میشه که کلا مسیرم به سمت دندون پزشکی 🤦‍♀️🤦‍♀️

الانم با یه دندون عصب کشی شده و تحمل درد یک دندون عقل کشیده شده  دارم به پر کردگی و کشیدنای بعدی فکر میکنم و هربار به طرز فجیعی یه خودم بد و بیراه میگم که چرا انقدر دیر  و بعد از درد دندان رفتم دندانپزشکی‌‌؟؟؟؟؟؟؟!!!

#قابل ذکره که وی سه تا از دندان های عقلش بطور کامل رشد کرده بدون اینکه متوحهش بشه و همین باعث خرابی دندونای دیگه شده.

این جانب به خاطر مراجعه دیر به دندان پزشکی بسیار نادم و پشیمان است.

دردش پس کی اروم میشه؟؟؟😭😭

۹۸/۰۲/۰۶
bahar saani

نظرات  (۵)

ممنونم عزیزای دل😍😊
ایشاالله که زود خوب بشیدددد
پاسخ:
مرسی از شما عزیز جان
تو این مورد ترسم زیاده و متاسفانه گول نمیخورم😢😅😅😅
ولی بذار درد بکشه منم قرص نمیخورم تا ادم بشه😝😂😂
پاسخ:
انشالله زود زود خوب بشی.
آستانه تحمل دردت بالاس😊😊🍃
سلام عزیزم 😍😙
ای بابا اینجا هم دندون درد!!!!😑😣
منم همدردم ولی دکتر نمیرم چون میترسم😢😭😭😭
مجبورم تحمل کنم تا مامان بابام متوجه نشن که کارم ساختس😭
پاسخ:
سلااام خانوم 
نههههههههه توام درد داری
بیا برو انقده خوبه😁(در جهت راضی شدنت)
آخ و وای از ترسش که کل سال گذشته و عیدو به من زهر کرد. ولی خب آخرش صورتم به چه بزرگی باد کرد که رفتم🤭🤭
دندون عقل دردش تا یک هفته از من طول کشید تا خوب بشه البته من جراحی کردم :)
پاسخ:
سلام 
اونی که جراحی میخواد و انداختم آخر از ترس😁دیروز ک گفت ممکنه اینم جراحی بخواد سه بار رفتم و اومدم تا راضی شدم برم واسه انجامش
اینی ک کشیده شده فعلا امون ارامش نداده.