بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

روز_نوشت۵

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۵ ق.ظ

اگه قرار به انتخاب بود

من اونی بودم که همیشه مواظب خودشه

اونی که همه جا برندس

اونی که پولش از پارو بالا میره و حساب و کتاب جیبیش کمه

اونی که شغل خوب و درآمد عالی و کار بی دردسر داره

اونی که از همه خوشگل تر و ناناز تره

اونی که انتخاباش درستن و غلط نداشته تا حالا جایی بوده که باید میبوده

اونی که آرزوهاش برآوردس و شانس یاره هر روزشه

خلاصه اونی بودم که هر روز تو رویامه...

الان فاصله دارم با این آدم اما میدونم واسه رسیدن بهش باید بجنگم اونقدری که هر شب پرغصه باشم و صبحا انرژی تازه داشته باشم

راه رسیدن که راحت نیست!هست؟؟؟

۹۸/۰۲/۱۴
bahar saani

نظرات  (۳)

۱۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۶:۰۳ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
خیلی سخت گیرانه یا حتی رویایی وکمال گرایانه هست، نیست؟ 
پاسخ:
هست😊خیلیم زیاد هست.
:)
با تلاش به آرزوهایت می رسی بهار جان. :)
پاسخ:
ممنونم خانم هلمز
شخصیت مورد علافه ام شرلوک هلمز😍😍