بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

روز_نوشت۹

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۱۱ ب.ظ

این روزگارعادت داره به غافلگیر کردن.

ضربه هاش کاری و اثرگذار...

یه وقتایی ضربه میزنه که انتظار نداری و درست اوج خوشیته

اونوقتی که برنامه هاتو چیدی و میخوای پیش بری یهو همه چی میریزه به هم...

آره خلاصه و الان تو ۵۰ درصد همون یهویی ضربه ام و فعلا منتظر که نتیجه چی میشه میدونم که تهش خوبه و خیریت داره برام همونجور که همیشه داشته..❤

۹۸/۰۳/۲۹
bahar saani

نظرات  (۲)

۰۳ تیر ۹۸ ، ۲۱:۱۹ غریبه آشنا A
فدات عزیزم منم خوبم ب خوبیت😙😍
منظورم امکان نظردهی بود که ندارن!!😕
 امید داشته باش و صبور باش که خدا با صابران است😊
پاسخ:
همیشه خوب باشی🍃
بزار ببینم چرا بسته شده درستش کنم
درستش کردم لطفاببین اکی شده یا بازم مشکل داره؟؟
مرسی عزیزم.❤🧡❤
۰۲ تیر ۹۸ ، ۱۷:۳۴ غریبه آشنا A
سلام چطوری عزیزم ؟چه خبرا؟😘😍
چرا پستای قبلی رو بستی؟!😕
ان شالله که هر چی خیر و صلاح همون بشه و زندگی بر وفق مراد پیش بره عزیزدلم😍😍
پاسخ:
سلام عزیز دل 
خوبی شما؟؟؟
پستا رو بستم؟؟؟ 😐😐
امیدم به همون خیر و صلاحه است😊