بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

روز_نوشت۱۱

چهارشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۴ ب.ظ

اونی که قرار بود ساعت۱۱ بخوابه و هنوز بیداره کیه؟؟؟

خلاصه که بیداریم و خسته و بیخواب در عین خواب آلودگی..😫

دنیا در عین بزرگی خیلی خیلی خیلی کوچیکه

شما فک کن دوستت به مشکل خانوادگی خورده با خانواده همسر

مادر همسرتون مسیرشون مترو خور باشه و بعد یکسال برید دیدن یکی از دوستاتون.حین تعریف و صحبت رفیقتون بخواد عکس عقدتونو نشون بدید شمام شروع به معرفی کنید که دوستتون یهو بگه اااا این خانومه آشناس کجا دیدم کجا دیدم ؟که معلوم بشه مادرشوهر عزیزتون با این دوستتون هم مسیرن و به طور ناخوداگاهی اکثر روزا تو یه قطار میشینن و خیلی اتفاقی دوستتون شاهد صحبت ایشون با دوستشون در خصوص شما باشن...

خلاصه که مراقب باشید ممکنه کناریتون یه روزی نزدیک ترین فرد به شما باشه😊

۹۸/۰۴/۰۵
bahar saani

نظرات  (۱)

۰۶ تیر ۹۸ ، ۰۰:۰۳ جَوونِ تنها
من امروز خیلی خسته شدم ولی نمیدونم جرا زمانی که باید بخوابم دیگه خوابم نمیاد... -_-
پاسخ:
بیخوابی دقیقا وقتی میاد که نمیخوایش😫😫
منم دنبال دلیلشم😞😞