بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

نظر شما؟؟

شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۱ ق.ظ

به نظر من جمله یک روح در دو جسم کلا غلطه

تا ۷ساعت پیش به این جمله معتقد بودم و حالا نیستم.😎

چطور میتونه کسی ادعا کنه که با همسر، دوست یا هر شخص دیگه ای روحی ست در دو بدن؟ 🤨مگه طرف مقابل خصوصیات، رفتار و علایق متفاوت نداره؟ مگه نه اینکه یه انسان مجزاست؟؟؟

نظر شما چیه؟؟مخالفید یا موافق؟؟ 👩‍🎓


۹۸/۰۴/۰۸
bahar saani

نظرات  (۴)

خب... اگه بخوایم از منظر قرآن هم بررسی کنیم شاید درست باشه، چون گفته از روح دمیدم نه از روح ها... البته این برداشت منه.
ولی اینکه بخوان بگن دوتاشون یه نفرن نه قبول ندارم در اون صورت، به قول مامانم حتی دو بچه با یه روش تربیت هم مثل هم نیستن. 
۰۸ تیر ۹۸ ، ۱۱:۴۹ فرشته ی روی زمین
راستش من تجربه ندارم : ) بنظرم شاید شباهت های زیادی(تشابه نه تفاهم)بین خودشون پیداکردن  و چون بعداز ازدواج ، به جای"من" ، از "ما" صحبت میشه ، میگن یه روحیم در دو بدن...( بیشتر به طور کلی و عامیانه ازاین اصطلاح استفاده میشه)
پاسخ:
مرسی از نظرت
من چنین تجربه شباهتی با کسی ندارم اما اینکه بعضی از زن و شوهرا میگن یه روحیم در دو بدن بنظرم کانل غلطه و نادیده گرفتن طرف مقابله
سلام
من فکر میکنم این بیشتر به عنوان اصطلاح به کار میره برای اینکه بیان کنن میزان صمیمیت و نزدیکیشون خیلی زیاده، یا اینکه خیلی خوب همدیگه رو درک میکنن. به طور مثال در انگلیسی میگن soulmate که ماها میگیم نیمه گمشده! ولی از نظر لغتی هم-روح میشه یعنی کسی که در روح باش شریکه! و اون میتونه یه دوست باشه، همسر باشه یا هرکس دیگه ای
پاسخ:
خب به نظرت این اصطلاح درسته؟؟
اینکه بگی طرف خیلی شبیه منه ما مشترکیم تو همه چی؟؟انسان محزا نیسیتیم مگه پس باید یه سری تفاوتا داشته باشیم‌.
جا افتادن این اصطلاح درسته یا نه؟؟
۰۸ تیر ۹۸ ، ۰۰:۵۳ نباتِ خدا
نمیدونم تاحالا بهش فکر نکردم...فردا فک میکنم نظرمو میگم :))))))))))
پاسخ:
آره ممنون میشم بهم بگی😊