بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

۱اُمین

جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۰۸ ب.ظ

چند روز دیگه مونده تا وارد سال جدید زندگیم بشم

حسابی واسش دلهره دارم 

نمیدونم تا اون موقع هستم یا نه!😊 اگر باشم خیلی کارا هست مث استرس کمتر،اعتمادبه نفس بیشتر

عاشق ماه تولدم هستم اسمش که میاد یه لذت خاصی تو وجودم میپیچه😁

همچنان از بزرگ‌شدن میترسم و دلم میخواد روزا خیلی طولانی بگذره ولی خب نمیشه و حرص میخورم.

حواسم هست آدمای زندگیمو دارم کمتر میکنم و حال خودمو خوبتر❤

با تمام دلهره ام میدونم امسال جذابتر،زیباتر،قشنگ تر با کمترین میزان خطا و اشتباهه☺️

✅شب اول 

✅۲۹ روز

 

۹۸/۰۵/۱۸
bahar saani

نظرات  (۳)

وبلاگ قبلیم بود تو بیان:) با همین قالب و هدر نارنجی طور. 

اسمم صخره بود و حالا هی حس میکنم شما جزو اولین دنبال کننده های ارام وحشیم هم بودی!

پاسخ:
احتمالش زیاده چون هم اسم آرام وحشی برام آشناست هم اسم صخره 
اگه بودم که ببین دنیا چه کوچیکه هم اونجا هم اینجا 😁😁😁

من همین الان یهو با دیدن عکس اواتارت تو جعبه دنبال کننده ها به یه نکته ظریفی پی بردم! شما آرام وحشی رو دنبال میکردید؟!؟!؟!

پاسخ:
اسمش برام آشناست 😶
۱۹ مرداد ۹۸ ، ۰۰:۳۱ فرشته ی روی زمین

پیشاپیش خیلی مبارک باشه : )

انشاءالله به آرزوهات برسی و بهترینها واست پیش بیاد *__*

پاسخ:
😍😍😍😍پیش پیش خیلی خیلی مرسی