بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

۳اُمین

سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۰۷ ق.ظ

عادت کردن🍃

عادت کردن کار سختیه بعضی وقتام راحت!💪

شنیدم که میگن اگر کاریو ۲۱ روز پشت هم‌انجام بدی میشه جزو روتین روزانت و عادی شده برات حالا میخواد ورزش باشه،صبح زود بیدار شدن،زیادغذا خوردن،خوش پوش بودن،خوش اخلاق بودن،دعا خواندن  یا هر چی

برای من این نیست وقتی میخوام به چیزی عادت کنم شروع به انجامش که میکنم و متمرکز میشم روی هدفم؛  حتی اگر سی روز هم بگذره باز هم عادت نمیشه و خیلی زود فراموشم میشه چون ذهنم میدونه که میخوام برام عادی بشه و جلوش مقاومت میکنه نمیپذیره و با پافشاریمم کاری پیش نمیره تمرکزم بیشتر شدنی راه های مختلف که به ذهنم میرسه گیج میشم آرامشم به هم میخوره و ازشدت گیجی و عصبانیت بیخیالش میشم.

خلاصه که عادت کردن مثل رد کردن خان های شاهنامه است برای من😊 بعضی ‌کارهام انقدر آسون میشه جزو اتفاقات زندگیم که خودم باورم‌نمیشه نمیدونم علتش چیه پذیرش ذهنیه یا اینکه چون فکرمو روی آن موضوع متمرکز نمیکنم باعث پیشرفتشه .

شما چه راهی دارید برای ایجاد عادت های مختلف؟

✅روز سوم

✅شب بیست و ششم

۹۸/۰۵/۲۲
bahar saani