بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

۶اُمین

جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۴۳ ب.ظ

یک سری نکات باید یادت باشه!

کتاب خوندن، تفریح داشتن،وقت برای خودت گذاشتن،دعا خوندن و ....

یادت که چه عرض کنم بشه جزئی از وجودت؛ چندبار سعی کردی ونشد و رهاش کردی اینبار قرص و محکم پاش بمون سختیاش،تنبلیاش،فرار کردناش،دیر نتیجه دیدناش پاش که بمونی همه اینا میشه و وقتی میتونی بگی قوی هستی که جلو اینا بایستی نه اینکه حاضر و آماده در وجودت باشه(ع،م،خ پ،ح،ل،ص ش)

 

✅روز ششم

✅شب بیست و سوم

۹۸/۰۵/۲۵
bahar saani

نظرات  (۲)

چون به دعا و اینجور امدادهای خیالی و امیدواری های ساختگی، اعتقادی ندارم! 

اگه بدنیال هدفی هستیم، باید تلاش کنیم، اون چیزی که در نهایت ممکنه باعث نشه به هدفمون نرسیم (با فرض انجام تلاش مناسب)، شانسه، نه اینکه دعایی پشت سرمون نبوده و یا خودمون دعا نکردیم! 

با همه موافقم، بجز دعا خوندن!

پاسخ:
چرا؟؟