بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

من...امروز...حال گرفته ما

جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۲۴ ب.ظ

اتفاقات خیلی سریع روی من تاثیر میذارن😕

کوچکترین اتفاق بد حالمو بد میکنه،ذهن را شلوغ و روی کارآیی و روز و روابطم تاثیر گذاره.

چه موضوع شغلی باشه چه خانوادگی و چه در ابعاد بزرگتر در حد جامعه و ... باشه.

اصلا اتفاق قشنگی نیست تاثیر گرفتن از هر اتفاق درگیر میشم و همه چی به هم میریزه 

قرارداشته باشم کنسل میکنم و کاری دستن باشه رها

میشینم به فکر کردن و فکر کردن و فکر انقدر که از شدت بلاتکلیفی به مردن فکر میکنم و شروع به ناسزا گفتن به خودم که این چه راهی انتخاب کردم،این چرا اینکار و کرد،چرا فلان اتفاق افتاد و....

مقصر اصلی و خودم میدونم و بخاطر کرده و نکرده از خودم حساب پس میگیرم.قلبم از کارام به درد میاد چون فقط به بُعد بد ماجرا فکر میکنم.انتخابای غلط راه های اشتباه 

این کار قشنگ نیست ! اگر بلدید راه بگید تا یاد بگیرم 😊

اگر اتفاقای دور و اطراف و نسبت به خدتون خوب کنترل میکنید یک هیچ از بقیه جلوترید قدر بدونید🍃😊

۹۸/۰۸/۲۴
bahar saani

نظرات  (۸)

۰۳ آذر ۹۸ ، ۱۱:۳۷ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌

خب من رشتم خیلی موثر بود، روانشناسی میخونم و باعث شد کم کم تغییرش بدم اوضاعمو، اما بهت پیشنهاد میکنم که حتما با یه مشاور حرف بزنی واقعا بلندت میکنه

پاسخ:
حتما😊
۰۳ آذر ۹۸ ، ۱۱:۳۷ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌

خب من رشتم خیلی موثر بود، روانشناسی میخونم و باعث شد کم کم تغییرش بدم اوضاعمو، اما بهت پیشنهاد میکنم که حتما با یه مشاور حرف بزنی واقعا بلندت میکنه

۰۳ آذر ۹۸ ، ۱۱:۳۷ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌

خب من رشتم خیلی موثر بود، روانشناسی میخونم و باعث شد کم کم تغییرش بدم اوضاعمو، اما بهت پیشنهاد میکنم که حتما با یه مشاور حرف بزنی واقعا بلندت میکنه

۰۳ آذر ۹۸ ، ۱۱:۳۷ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌

خب من رشتم خیلی موثر بود، روانشناسی میخونم و باعث شد کم کم تغییرش بدم اوضاعمو، اما بهت پیشنهاد میکنم که حتما با یه مشاور حرف بزنی واقعا بلندت میکنه

۰۳ آذر ۹۸ ، ۰۱:۳۷ جناب منزوی

فکر کردم فقط من این مشکل رو دارم :/

پاسخ:
نه جناب منزوی در این زمینه تنها نیستید😶
۰۳ آذر ۹۸ ، ۰۰:۲۹ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌

اون اوایل، یا بهتره بگم یه تایم خیلی زیادی از زندگیمو اینجوری گذروندم اما یهویی به خودم اومدم و خودمو جمع کردم 

پاسخ:
چهه خووب 
حالا چه روشی پیاده کردی که تونستی از پسش بر بیای؟؟
۳۰ آبان ۹۸ ، ۲۰:۴۹ یاسمن مجیدی

شایدم سوداوی مزاج باشی :) .یه سری مسائل انقددددر توی ذهن مرور میشن که واقعا انرژی میگیرن از آدم.انرژی آدم رو می خورن در واقع.می دونم چی میگی

پاسخ:
آخ از انرژی و وای از انرژی که کمبودش تو وجودم خیلی به چشم میاد  عملا فاقد انرژیم حسابیlow battry

دقیقا منم همینجوریم و این خیلی بده! کوچکترین مسائل اعصاب و روانمو مشغول میکنه و میریزه بهم! -_-

پاسخ:
آره واقعا دنبال راه چاره ام😊
به امید یافتنش😁🍃🌼