بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

۱۸ آذر ۹۸

چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸، ۰۷:۲۸ ب.ظ

خلاصه که رفتیم تولد دستمون 😍

خیلی خوش گذشت از وقتی راه افتادم حس خوبی بود و وقتی برگشتم همچنان انرژی مثبت همراهم بود.

از قشنگی و حس خوبش هر چی بگم کم گفتم.😁

چند ساله دارم شرکت میکنم و  این بار حس فوق العاده ای داشتم.🎉

یه اتفاق خوبیم افتاد که بماند چی بود امیدوارم ادامه دار باشه...😍

افراد جدید که باهاشون آشنا شدم مهربون بودن و در عین تفاوت ۳۶۰ درجه ایمون از معاشرت باهاشون لذت بردم 

باشه براتون از این مهمونیا الهی🙏

۹۸/۰۹/۲۰
bahar saani

نظرات  (۳)

تولد خوبه کلا  خود اسم تولد انرژی مثبته:)))

پاسخ:
😂😂قبول دارم واقعا همینطوره

سلام عزیزم 

انشالله همیشه شاد و سلامت باشید 

پاسخ:
سلام 
مرسی عزیز😊🌹

چه خوب :)

ان شاالله همیشه همینطور پرانرژی مثبت باشید... 

پاسخ:
😊
ممنونم🌼