بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

شعور آدمیزاد تموم شده اس

سه شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۷، ۰۹:۲۱ ب.ظ

انقده تعداد آدمای سواستفاده گر زیاده؟؟

انقدر که از لطف و حرمت نگه داشتن تو و بزرگتر کوچیکتری و احترامت سواستفاده میکنن؟؟

این همه پررویی از کجا میاد؟؟بگید مام بخریم!

کی این همه بیشعوری و یاد گرفتید؟؟

بلکه بعد این همه وقت یذره ام ما یاد بگیریم....... بزنیم تو خط بی حرمتی و بیشعوری...

۹۷/۱۱/۳۰
bahar saani

نظرات  (۴)

واقعا چرا همه این جوری شدند . 
فکرشو کن من با یه سری از این بیشعور هم  اتاق شدم و دارم زندگی میکنم .
نمک میخورند و نمکدون میشکن
پاسخ:
مث ی اپیدمی در حال گسترشه فک کردم با یه جابجایی این مشکل حل میشه ولی الان باز باهاش روبرو شدم.
نمک نشناسن😖😖
۳۰ بهمن ۹۷ ، ۲۱:۳۷ دخـترکــِ بی نام :))
خودتو بخاطر بی فرهنگی ونادانی بقیه ناراحت نکن
پاسخ:
😔😔
۳۰ بهمن ۹۷ ، ۲۱:۳۰ دخـترکــِ بی نام :))
نمیدونم
پاسخ:
خیلی ناراحتم از این موضوع انقد عصبیم ک نمیدونم چیکار کنم چی بگم 😡😡انقد محق بودن در عین بی حقی  آخه..

۳۰ بهمن ۹۷ ، ۲۱:۲۲ دخـترکــِ بی نام :))
کتاب بیشعوری رو معرفی کنیم
پاسخ:
سلام برای کی برای اونا ک بیشعورن یا خودم بشینم بخونمش؟؟ دقیقا لازمه کدوممونه؟