بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

۵ اَمین

جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۶ ق.ظ

قدردآنی

تشکر و قدردانی کردن رفتاریه که همه انتظارشو داریم شخصا اعتقاد دارم بابت کارهایی که انجام میدم تشکرکلامی پشتش باشه در حد یه خدا قوت و ممنون، چرا؟؟ چون بهم انگیزه میده یادم میندازه کارم هر چند کوچیک برای دیگران ارزش داشته مگه نه اینکه همه چی بهم ربط داره تو دنیا و کوچیک بزرگ‌کارامون تاثیرگذاره زندگی دیگرانِ

 بین دوستا و همسایه ها و همکارا سعی کردم حس ارزشمندی و اینکه کارشون چقدر تاثیر داره روی پیشبرد کارم و آرامشم با تشکر کردن نشون بدم😊

در مقابلش این رفتارم در داخل خونه و خانواده میتونم بگم خیلی کمه شاید ۳۰ درصد قدردآن زحمات خانواده ام .خوب که نگاه میکنم میبینم یه وقتایی، حتی صفردرصد بوده و توقعم بیش از حدبوده بجای تشکر طلب کار بودم و بانگاه به شرایط حرف زدم و ندیدم اینجایی که ایستادم بخاطر تلاش کیا بوده.رنجا و زحمتا رو ندیدم و فقط حداعلایی که دلم میخواسته باشه و نبوده به چشمم اومده

حالا امشب میخوام به خودم بگم یادت باشه امسالتُ قدردآن نزدیک ترین آدمای زندگیت باشی 🍀

 

✅روز پنجم

✅شب بیست و چهارم

۹۸/۰۵/۲۵
bahar saani