بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

در باب زندگی

دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۴۰ ق.ظ

. زندگی پستی و بلندی داره، ناراحتی داره شادی داره گریه و خنده داره همه‌چیز داره واسه همینم “زندگی” شده اسمش نمیتونم من این کلمه رو بدون همه‌ی چیزایی که گفتم تصور کنم غصه‌ها و ناراحتیا و شکستا هستن که ما رو قوی میکنن به ما درس میدن و کاری میکنن که قدر لحظه‌های شادمون رو بدونیم همین شادیا هستن که باعث میشن بتونیم با همه‌ی اون غصه‌ها و چیزای منفی کنار بیاییم... با همه‌ی این مکافات و مصیبتا من زندگی رو هنوزم دوس دارم... این حس باعث میشه که ناراحتیا رو بذارم یه گوشه‌ی ذهنم ( که فراموشم نشه ) و به زندگیم ادامه بدم و واسه آینده تلاش کنم ( با زانوی غم بغل کردن به هیچ‌جا نمیرسیم و هیچ کمکی به کسی هم متاسفانه نمیکنیم 🙁 ) ...

اینو ی جایی خونده بودم و داخل نت گوشیم بود 

بمونه اینجا💙

۹۸/۱۲/۱۹
bahar saani

نظرات  (۲)

۲۵ اسفند ۹۸ ، ۱۳:۲۴ یاسمن مجیدی

همینه واقعا.چیزی جز این نیست.

پاسخ:
کاملا درسته 
کاش همیشه یادمون باشع😊
سال نو پیشاپیش مبارک🍃

:)

پاسخ:
سال نوتون پیشاپیش مبارک🍃