بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

هیچ آدمی جز من

سه شنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۰، ۰۵:۰۶ ب.ظ

از نظر من هیچ آدمی جز من غصه نداره

هیچ آدمی جز من شکست عاطفی تجربه نکرده

هیچ آدمی جز من تلاش کرده و نرسیده 

هیچ آدمی جز من با خانواده و دوستاش بحث اش نشده

هیچ آدمی جز من یهو دورش خلوت نشده و آدمها رو از دست نداده

هیچ آدمی جز من برنامه ها و آرزوهاش با خاک یکسان نشده

هیچ آدمی جز من توی محل کارش،فضای عمومی و خصوصی اش خطا نکرده

همه آدمها بجز مت رقصیدن و ساز زدن بلندن

هیچ آدمی بجز من توی نوشتن برنامه میکرد گیر نکردا و شکست نخورده

هیج آدمی جز من حسرت مهمونی و سفر و خوشگذردنی درست و حسابی به دلش نمونده

هیچ آدمی بجز من آدمهای عوضی و حق نشناس و نامرد و بزن و در رو سر راهش سبز نشده

خلاصه که باور دارم همه آدمها حالشون خوبه بجز "من"

۰۰/۱۰/۱۴
bahar saani

نظرات  (۲)

همچنان معتقدم و تنهام😞

قلبم از تنهایی درد میکنه🖤

 

لااقل توی چند تا از موردهایی که گفتی تنها نیستی