بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

دلیل زندگی

يكشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۵۰ ب.ظ

یوقتایی

پیدا کردن دلیل واسه زندگی از صبح که از خواب بیدار میشی سخته....

یع جورایی سخته انگار باید سر تو بزاری زمین و ی دور بمیری...

#بی_طو_هوا_ندارم

۹۷/۱۱/۰۷
bahar saani

نظرات  (۲)

۰۷ بهمن ۹۷ ، ۱۳:۳۵ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
بنظرم میشه گفت همینه یه صبح یگه‌ رو دارم شروع میکنم خودش یه دلیله..
پاسخ:
یادم میمونه😊🌹
۰۷ بهمن ۹۷ ، ۱۳:۱۷ سایه های بیداری
با سلام و احترام
روی صفحۀ وبلاگتان ، سمت چپ ، اول اون ستون خاکستری
این جمله به چشم میخورد : یادمان باشه زندگی یه حس خوبه .
حالا فعلا به خاطر همین یه جمله
لطفا قید « این یه دور مردن » را بزنید
که فردا اگر دوباره پیش آمد که ماشین را پایین پارک کنید
و پیاده بالا بروید
فرصت بیشتر نگاه کردنش را داشته باشید .
البته این در حد یک پیشنهاد بود
اگر دلتان نمیخواهد پیشنهاد به این خوبی را بپذیرید
بفرمائید « یه دور بمیرید »
بنده هم بعداً خدمت میرسم ببینم نتیجه چند چند است .
ستاد بررسی مردن های دوره ای : سایه های بیداری
پاسخ:
مرسی از یادآوری🍃