بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

یه جای خاص

يكشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۵۴ ب.ظ
این مطلب پاک شده😓
یادم نیس چی نوشتم هر چی بود برای اون لحظه و حرف همون ثانیه هابود
🌱
من میگم آدما باید یه جای خاص داشته باشن
یه جایی که هروقت خسته شدن یا دلگیر برن داخلش و واسه خود خودشون باشن.
این جای خاص برای من یه خونه اس یه خونه  پاستیلی وسط ابرا😁 
اینم عکس خونه من😊

۹۷/۱۲/۱۲
bahar saani

نظرات  (۲)

۱۴ اسفند ۹۷ ، ۰۰:۲۶ دختر روشنا :)
خونه رویایی من .....
مگر میشود با رویا تصور کرد ؟ نمیدونم شاید بهتر بود خانه من در کنار یه ساحل در یا بود که هر وقت می خواستم نا بودش کنم و از اول بسازم ‌. ابر ها دست نیافتنی هستند ولی .....
شاید هم بهتر باشد یه خانه شکلاتی وسط جنگل داشته باشم و تنهایی اونجا زندگی کنم :) 
اینم تصور من از خانه خیالی ام هست دیگه اشکالی داره ؟ 😉
پاسخ:
😍😍😍ساحل؟جنگل؟🤩🤩
خونه رویایی هر کس مختص خودشه،اونجایی ک آرومش میکنه حالا شکلاتی وسط جنگل باشه یا کنار ساحل یا مثل مال من وسط ابرا😁
مهم حال خوب کن بودنشه 😁😊
مرسی که شکل خونه رویاییتو بهم گفتی😊

۱۳ اسفند ۹۷ ، ۱۲:۰۷ -- یه تی شرت خریدم
-- یه تی شرت خریدم کلی مارک نایک روشه بعد رو یقه ش نوشته تولیدی برادران عباس پور
پاسخ:
😶😶 برادران عباس پور؟؟مارک نیک؟؟🤦‍♀️🤦‍♀️
مشخصات خونه رویایی شما چیه؟؟