بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

خودمون مهمیم😁

چهارشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۳۵ ب.ظ
این روزا وقتی وارد اپیلیکشن اینستاگرام میشم  حس های عقب موندگی و از دست دادن فرصت ها خیلی میاد سراغم.
از کتاب های نخونده،کافه های نرفته،مسافرتهای دور و نزدیک نرفته،آرزوهای نرسیده،عشق ونیمه گمشده پیدا نکرده،دوستهای ندیده ،غذاهای نخورده و... 
انقدر حالم بد میشه که حس میکنم از تموم مردم دنیا عقبم و یه حس شکست بدی دارم.
دلم میخواد زندگی بره روی سرعت کم و من وقت پیداکنم واسه تمرکزکردن و کم کردن استرس القا شده
اما میخوام اینو بگم اگه شمام اینطورید و آدمای اطرافتون ابن حس و بهتون میدن اینو یادتون باشه زندگیا فرق داره،آدنا باهم فرق دارن،سلایق و علایق متفاوتن.زندگیا رو مقایسه نکنید.شما نمیدونید اون افراد چجوری مسیر و طی کردن و رسیدن به چیزای ک حواستن و حالا دارن به شما نشون مید.
لپ(لب)کلام وسط این شلوعیا و استرسا و حسا حواستون به خود خودتون باشه به این که چی دوست دارید و حال دلتون با چی خوشه.

۹۷/۱۲/۱۵
bahar saani

نظرات  (۳)

۱۷ اسفند ۹۷ ، ۱۳:۳۲ دختر روشنا :)
وای الان که این نوشته  رو خوندم فهمیدم من چقدر کار عقب افتاده دارم 😞😞😞
پاسخ:
😆😆 انقد زیادن ک یکیش تموم میشه اون یکی جاشو میگیره😔😐😑
حس عقب افتادگی نیاد سراغت و دیگه هم اینستاگرام نرو
برو تو سایت ها و گوگل کن یکی از دلایل افسردگی و خودکشی تو انگلیس اینستاگرامه

پاسخ:
بله قاعدتا هجوم افکار عقب موندن از آدما باعث احساس بی ارزشی و افسردگی میشه.از طرفی عدم حضورهم چندان چاره گشا نیس اونم یه حس بی خبری میاد سراغ فرد
بنظرم حضور تو این فضا کنترل بشه و با دید باز و شناخت کافی باشه مشکلی هم بوجود نمیاد
۱۶ اسفند ۹۷ ، ۱۰:۳۲ میــ๛ آنـہ
بسیار درست و دور از اغراق
پاسخ:
😊🍃