بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

سالِ۹۸

شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۷ ب.ظ

شریک بشیم تو هدف گذاری سال ۹۸؟؟

من که چیزی به ذهنم نمیرسه😖

شما چه آرزو و هدفی دارید برای سال جدید؟؟

برام بنویسید لطفا🙏

بلکه منم ایده بگیرم😁💚🍃

۹۷/۱۲/۲۵
bahar saani

نظرات  (۴)

۲۶ اسفند ۹۷ ، ۰۹:۰۲ میــ๛ آنـہ
باشگاه برم که تناس اندام داشته باشم
برم کار کنم، یکم پول در بیارم
پاسخ:
اوهووم مرسی عزیز از گفتنشون.
میخوام سعی کن آدم بهتری باشم، انقد بابا مامانمو اذیت نکنم. پولامو جمع کنم تا چیزی که میخوامو بخرم.فعلا اینا برنامه هامن تا بیشتر فکر کنم ":)
پاسخ:
سلام دو تای اولو بسیار دوس دارم احتمال زیاد بشن جزو برنامه های منم.تا حالا به این دوتا فکر نکردم.چ خوب ک گفتی😊مرسی برای به اشتراک گذاشتنشون.🙏
۲۵ اسفند ۹۷ ، ۱۳:۵۹ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
سوال جالبی بود دارم بهش فکر میکنم:-)
پاسخ:
سلام لطفا وقتی فک کردی بهم بگو چیا شده برنامت یکم یاد بگیرم  تو پیدا کردن هدف کم آوردم😂
۲۵ اسفند ۹۷ ، ۱۲:۲۷ میــ๛ آنـہ
در سال اینده حتما برنامه هایی که واسه خودم ریختم عملی میکنم
پاسخ:
سلام
برنامه هات قابل گفتن نیست؟یه چتدتاشو بگی ایده بگیرم😁😖