بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

پاره های ذهن مغشوش من

جمعه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۴۹ ب.ظ

شده یه شبیت بشه جزو بدترین شبای زندگیت

از اونایی که تا صبح گریه میکنی و نمیدونی اشکات قویت میکنه یا ضعیف نمیدونی حالتو آروم میکنه یا بدتر

هیچ وقت شده نتونی جلواشکاتو بگیری و همیشه تو اولین حرف روی پهنای صورت جاری بشن 

حالت بد باشه انقد خراب که شاید بشه گفت تا اخر عمر یادت نمیره

نمیره چون عزیزترینت باعث تحقیر ناخواستت شد باعث خجالت و دل شکستگیت

کاری که تو سعی کردی در کمال پاکی و حفظ آبرو انجام بدی ولی یکی با مسخره کردنش  تمام ساخته هاتو ویرون کنه

ادما با یه حرفم نابود میشن میشکنن، خورد میشن ،بار کلمات خیلی زیاده هیچ کس نمیدونه با حرفی که میزنه چه طوفانی تو دل طرف برپا میکنه

آدمارو آروم کنید بهشون اعتماد به نفس بدید حالشونو خوب کنید دلشوند قرص کنید آدمای الان خیلی بیشتر به حرفای خوب نیاز دارن 

با حرفاتون شخصیت هیچ جوونی و خورد نکنید

شاید تیکه هاش هیچ وقت کنار هم چیده نشد 


۹۸/۰۲/۰۶
bahar saani

نظرات  (۲)

من شده..
هیچ وقت هم یادم نمیره..
یادم نمیره که تا خود صبح اشک ریختم و کسی درک نکرد 
پاسخ:
در ظاهر حرفه و در باطن یه زخم عمیق روی روح که باقی میمونه حتی اگه سالها بگذره 🍃
میفهممت. مخصوصا شنیدن همچین حرفی از زبون کسی که برات خیلی عزیزه و انتظار میره که همیشه هواتو داشته باشه خیلی شکننده تره... 
پاسخ:
میدونی دیگه نگم از حال خرابم.