بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

طلب صبر کنید

چهارشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۷:۳۵ ب.ظ

میشه لطفا طلب صبر کنید برای مادر و پدری که بچه چهارسالشو از دست داد

برای برادری که برادر چهارسالش از دنیا رفت.


تمام این چند ساعت دعا می کردم زنده بمونه امید داشتم بمونه یعنی میگفتم چیزی نیست یه تصادف کوچیکه ولی الان؟؟؟ 

الان امید برام مرده آرزو برام معنا نداره

صدای فریاد برادرش تا اینجا میرسه ضجه های مادرش واسه پسری که جلوش بازی میکرد و الان ؟؟الان زیر پارچه سفیده..

من غریبه توان شنیدن ندارم واااای به حال مادرش،پدرش،برادرش😭

میلاد عاشق ابوالفضل بود عاشقانه دوستش داشت و بعد بیست سال که به دنیا اومد براش حکم یه دنیا و بهشت و داشت الان؟؟؟الان ؟؟دلم گرفته براش.

نمیشد خدا بشنوه صدای مادرشو؟؟نمیشد جواب این‌همه دعا بشه زنده موندنش؟؟

چرا نشنید پس؟؟؟

۹۸/۰۲/۲۵
bahar saani

نظرات  (۲)

خداصبرشون بده 
پاسخ:
ممنون از شما
خوسی باشه براتون🍃
خدا صبر بده بهشون... 
پاسخ:
مرسی ازت😊
خوشی باشه همیشه برات