بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

آیا شده است؟

سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۲۸ ب.ظ

تا حالا شده تو  رابطه ای باشین که حس کنین راه اشتباهه 

اما انقدری بی حوصله باشین ک از حضور آدم جدید و شروع رابطه جدید فرار کنید.

هزارتا کلیپ روانشناسی ام بگه ول کن بره

ول کنی بره اماااااا باز ی بهونه پیدا کنی و برگردی ولی خب بازم....همون داستان

چرا ی اشتباه و چند بار تکرار میکنیم؟؟

۹۸/۰۳/۰۷
bahar saani

نظرات  (۶)

۱۲ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۰۱ غریبه آشنا A
واسه دوران جهالتم بود دیگه الان گوش نمیکنم😅😂😂
اره منم عاشق آهنگای امیدم....😍😍😍
پاسخ:
😅😅
۱۱ خرداد ۹۸ ، ۲۲:۵۶ غریبه آشنا A
من همه مدل گوش میکنم😉
 تتلو فقط اون اهنگ که میگه :دارم ب این فکر میکنم چرا ساعت ۷ نمیشه 
و ی زمون همین آهنگش : تو کوچه ما هم عروسی میشه😂
وگرنه پاک پاکم ب جون خودم معین و امید بیشتر میطلبم تا این سبکی😂😂
پاسخ:
😂😂😂تتلو نتونست پاشو تو خونه مابازکنه
آقا فقط امید ❤❤
۱۱ خرداد ۹۸ ، ۰۹:۵۶ غریبه آشنا A
نه بابا عروسی چی!!😂😂
اون ی بخش از آهنگ تتلو بود در وصف موقعیت که گفتی آخ اون روز برسه چی میشه.....گفتم😅
😘😍
پاسخ:
😂😂😂
خوب تتلو گوش میدیاااااا😁
خبرپس آنروز برسه در حد یه عروسی بهش بها میدیم.
۱۰ خرداد ۹۸ ، ۰۲:۴۹ غریبه آشنا A
تو کوچه ی ما هم عروسی میشه ، حالا میبینی چی میشه😉😊
پاسخ:
آدمی به امید زنده است
عروسی چه موقعس دقیقا؟؟منتظرانیم😊😁
۱۰ خرداد ۹۸ ، ۰۲:۱۵ غریبه آشنا A
نه دیگه هر بار شکستیم محکم تر شدیم هر بار له شدیم قوی تر شدیم و بلاخره ب جایی میرسه که احساس سکوت میکنه و منطق پیش میره خلاف میل قلبی....😃
پاسخ:
آخ اگه برسه انروز آخه اگه برسه😇
۰۹ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۰۵ غریبه آشنا A
چون حرف دل رو گوش میکنیم و بی منطق میشیم😃
پاسخ:
آره بی منطق میشیم‌و تو خودمون بارها میشکنیم بارها له میشیم و باز احساسات جلوتر میره😔