بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

حالِ آرومَم

جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۴۴ ق.ظ

یه وقتی از وقتاتون بزنید زیر همه چی!

مثل الان من هنوز بیدارم چایی میخورم 🤭تو خونه که همه خوابن میچرخم و با خودم آهنگ زمزمه میکنم؛ به صدای باد گوش میدم ،هوای خنک سحر و نفس میکشم،و باهرفکری که میاد تو ذهنم که زهر کنه این لحظه ها رو بی توجهی میکنم😏

عب نداره اگه تا ۱۰ صب بخوابم !کارامو دیرتر انجام بدم و یکمیش هول هولکی بشه و شاید به چندتاشم نرسم😂

مگه چند تا دم سحری خرداد و ماه رمضون تو آخر فصل بهارُ قرارِ تجربه کنم؟

بیخیال برنامه ریزی و این حرفا الانُ عشقه  😊

۹۸/۰۳/۱۰
bahar saani

نظرات  (۴)

۱۳ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۴۲ غریبه آشنا A
اوووه حدس میزدم 😉😍
تولدت پیشاپیش مبارک عزیزدلم😘😙😍
پاسخ:
اُه اینو باید به عنوان اولین تبریک تولد قدر بدونم😊
ولی جدای از این مناسبت فرخنده شهریو رو بابت هواش که خاصه دوس دارم.
۱۲ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۰۳ غریبه آشنا A
کلک شهریور چه خبره؟!😜😂
پاسخ:
تولدمههههههههههه💃💃
۱۱ خرداد ۹۸ ، ۲۳:۰۰ غریبه آشنا A
سلام چطورید ناز دخترا؟😘😙😍

منم خیلی شبا تا دم دمای صبح بیدارم و ریا نباشه بعد نماز صبح میخوابم😂
دست خودم نیست ب وقت فرانکفورت تنظیم کارخانه ام😂
ولی خرداد که انصافا ی چیز دیگست😍😂
و البته من عاشق تیپای زمستونیمم هستم😍 ولی هر چهار فصل خدا رو دوست دارم😃چون هر کدوم ی خوبیایی دارن و همین که یکسان نیستن قشنگن😊
پاسخ:
خوبیم به خوبیت
تنها تابستان و بس ولاااااااغیر ازاونم فقط شهریورش😁😁😁
من شبارو خیلی دوست دارم کلا، مخصوصا شبای زمستون.
این حال خوب واقعا خوبه:))))) حستو گرفتم
پاسخ:
من زمستونو دوس دارم بابت شبای طولانی و روزای کوتاش😁این حس از مدرسه با منه 
ازش بدم میاد بخاطر سرماش😐