بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

روز_نوشت۱۰

دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۴۴ ب.ظ

زمان جزوه نویسی حرفای استادم به زور خلاصه میکردم مینوشتم 

تازه از اون خلاصه ام ۵ نفر دیگه کپی میگرفتن که وقت امتحان پر علامت سوال بود برامون😅😅😅

چطو حوصلتون میکشه کلاس۱۲۰ دقیقه رو ضبط میکنید و میاید جزوه اش میکنید؟؟

امروز ی همچین جزوه ای نوشتیم که قششششششششششنگ ۵ ساعت زمان برد البته یه واو هم‌نباید جا میفتاد.😐😐😐

در حال حاضر فاقد دست راستم هستم.

همه بچه های علوم و معارف اسلامی خدا صبر بده بهشون.

۹۸/۰۴/۰۳
bahar saani

نظرات  (۵)

۰۵ تیر ۹۸ ، ۱۴:۴۹ ♕αяαмεsн♕ ...
موفق باشین 
پاسخ:
ممنونم🍃
چقد سخته جزوه نویسی که :(
پاسخ:
😫😫😫بله اگه قرار باشه همشو بنویسی😭😭😭😭
۵ ساااااااااعت xx
پاسخ:
بله بله یک واو هم‌نباید جا میفتاد.😞
۰۳ تیر ۹۸ ، ۲۲:۱۲ غریبه آشنا A
خدا قوت عزیزدلم😙😍
پاسخ:
😅😅😅😅مرسی 
دیگه تکرارش نمیکنم
فعلا تا سال های سال اجداد استاد از دعاهام بهره میبرن.
۰۳ تیر ۹۸ ، ۲۱:۵۲ نباتِ خدا
خدا بهتون صبر بده :)
منم هر وقت صدا ظبط میکردم بیخیالش میشدم :|
پاسخ:
😔
انصراف گزینه مناسبی برام😊