بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

بهم بگید..

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۳۹ ب.ظ

💡 دکتر دیوید شوارتز میگه : « باور و اعتقاداتی وسیع و بزرگ داشته باش ، اندازه‌ی موفقیتت با توجه به اندازه‌ی باورهات ارزیابی میشه ؛ اگر به اهداف کوچک فکر کنی ، باید انتظار پیروزی‌های کوچک رو هم داشته باشی . پس به اهدافِ بزرگ فکر کن ، و موفقیت‌های بزرگ رو ازآنِ خودت کن . اون‌هایی که اعتقاد دارن می‌تونن کوه رو جابجا کنن ، این‌کار رو انجام خواهند داد ! و اون‌ها که میگن نمی‌تونن ، نمی‌تونن انجامش بدن . باورها ، محرک و انرژیِ فعال‌سازی‌ِ توان و قدرتِ ما برای انجام کارها هستن » 💡 شده تابه‌حال وقتی هیچ نشونه‌ای مبنی بر موفقیت نبوده ، به «رسیدن» از ته دل باور داشته باشین و بهش برسین ؟

 برام تعریف کنید :)

۹۸/۰۴/۱۹
bahar saani

نظرات  (۶)

۲۰ تیر ۹۸ ، ۱۰:۰۶ ماهی کوچولوی قرمز
اره شده
ولی حضور ذهن ندارم برات بگم
پاسخ:
باووشه یادت اومد بگو 
خیر -_-
پاسخ:
امیدوارم پیش بیاد لذت بخشه
یادم نی
پاسخ:
😊😊یادت اومد بگو
هومممم الان یادم نمیاد حقیقتش":d
پاسخ:
پس یادت اومد بگو حتمنی بهم🌹
آرى^^
ھفتمم ریاضیم افت کرد رسسىید ب12و11@@
ھمھ گفتن بچه خنگ شدھ
خلاصه
انقد خوندم ک کارنامھ ترم2چنىىین بود....
مستمر ترم1
15
مستمر ترم2
18
ترم1
14
ترم2
19

پاسخ:
باباااا ایول همه تلاشا رو گذاشتن واسه ریاضیااااا
تو زندگیت چی؟؟؟
بله ! 
سال  اول دبیرستان معدلم ۱۶ ونیم شد چون اون سال انتخاب رشته داشتیم کسانی که معدلش شون بالا۱۹ بود می دانستند برند تجربی من مدرسه مون دوست داشتم برای همین نمی خواستم از اون مدرسه برای همین گفتم من یه سال ریاضی می خونم سال بعد تغییر رشته میدم  برم بابا و مامانم مخالف بودند و گفتند تو از پس درس های معمولی ات بر نیومدی می خوای بری ......
خلاصه نیم سال اول توی رشته ریاضی درس خوندم  معدلم شد ۱۹و ۳۶ هیچ کس باور نمی کرد حتی مدیر مدرسه و مامان و بابا . با این حال هر وقت مدیر مدرسه من میدید میگفت الکی تلاش نکن ظرفیت تجربی ۳۰ تا است و الان ۳۴ نفر تو کلاس  تو نمی تونی و..... نیم سال دوم تلاشم بیشتر کردم و شاگرد اول شدم حتی یادم آخرین امتحان مدیر همین حرف زد حتی تو روز امتحان تغیر رشته بازم بهم گفت تو نمی تونی ولی در نهایت آخرش  من تغیر رشته داران و رفتم تجربی
پاسخ:
😍😍😍😍ای جانم 
چه خوب که رشته ای خوندی که با دلت یار بوده🍃