بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

ته خط

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۵۵ ب.ظ

حالم و خراب میکنه 

تلاش هایی که نتیجه نمیده ...

دوویدنایی که به مقصد نمیرسه

خلاصه که ....

۹۸/۰۴/۳۰
bahar saani

نظرات  (۷)

یه بار نوشته بودم زندگی ارزش ادامه دادن داره بابت همه دفعاتی که تلاش کردیم و نشد و ما باز ادامه دادیم:) 

پاسخ:
مرسی از اینکه گفتیش من جزو دسته نا امیدام انگار😔
۰۲ مرداد ۹۸ ، ۰۱:۱۱ غریبه آشنا A
عزیزم😟😟😟

ان شالله حال همتون ب بهترین شکل ممکن دگرگون بشه و شاد بشید😍🌹
پاسخ:
ممنونم🌹🌹
سخت نگیر
پاسخ:
آسان گرفتن کار من نیست.
منم دقیقا تو همین شرایطم عزیزم :(
پاسخ:
😔😔😔😔
۰۱ مرداد ۹۸ ، ۱۰:۱۰ غریبه آشنا A
نتیجه نمیده شاید خواست خدا چیز دیگست....
شاید تو این تلاشها باید پخته شی و درس بگیری و محکمتر از قبل بشی.....
مقصد هر کار با توکل ب خدا باشه قطعا دیر و زود داره رسیدن بهش ولی سوخت و سوز نداره..‌.
توکلت علی الله...
پاسخ:
توکل به خودش 
فعلا با دلگریش دست وپنجه نرم میکنم😔
۳۱ تیر ۹۸ ، ۱۱:۰۰ ماهی کوچولوی قرمز
هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه       شاید نتیجه مطلوب حاصل نشه      ولی       قطعا نتیجه خاص خودش و داره
پاسخ:
امیدوارم تهش یه شیرینی دلنشین باشه.
۳۰ تیر ۹۸ ، ۲۰:۵۸ معلمی از جنس اینده
سلام منم با حرفتون موافقم
پاسخ:
🌹🌹