بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

روز_نوشت۱۲

سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۴۹ ق.ظ

اونی که دارن حقشو ناحق میکنن

دوماه داره میدوئه باز اونا قویترن 

دیشب تا صب نخوابیده و از بی انصافی آدما شوکه اس و باورش نمیشه ذات آدم میتونه انقدر بد باشه

کیه؟؟کیه؟؟

مَنَم مَنَم مَن مَن

خلاصه که با ذکر خدایا جز تو کسی و ندارم حواست باشه یکمم سمت منو نگاه کن 😕 کفه ترازوی اینور سبکه سپردیمش دست خودش😊

دعا کنید برای عدم وجود اعتماد بنفس در وجود این جانب که بره بالا بلکه یه ذره کم بشه نا امیدیمون😊

۹۸/۰۵/۰۸
bahar saani

نظرات  (۳)

۰۹ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۱۶ جَوونِ تنها
توکل کن بر خدا
پاسخ:
امیدم به خودشه🌱
هاپ هاپ😋
درس میشه هاپ⁦☺️⁩
پاسخ:
امیدوارم
۰۸ مرداد ۹۸ ، ۱۰:۲۶ ماهی کوچولوی قرمز
اگه که ترازو ات رو بسپری به خدا، سنگین ترین وزنه دنیا میشه. از چی میترسی؟               به خودش توکل کن🌸
پاسخ:
از خودش که حواسش به اونوریا بیشتر باشه تا من😔