بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

شما بگید

پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۸ ب.ظ

قشنگ ترین جمله ای که شنیدید چی بوده؟؟

ممنون میشم بنویسید برام 😊🌼

۹۸/۰۵/۱۷
bahar saani

نظرات  (۵)

عه اره ببخشید فکر نمیکردم بخوای جواب بدی بستن کامنتاشو. 

خب منم همینو میگم پرده هارو بکش دیگه! خورشیدو به زور نمیشه اورد، ولی با یه پرده تاریک میشه ازش دور موند. 

وقتی انسان اموخت، ان هم نه فقط به روی کاغذ، که چگونه با رنج هایش تنها بماند و چگونه به اشتیاقش به گریز چیره شود، انگاه چیز زیادی نمانده که یاد نگرفته باشد. 

از البر کامو باشه گمونم. 

 

پاسخ:
بزرگ شدن دلچسبی داره 
سال پیش یاد گرفتم غمام مال خودمن مثل یه خانواده مثل دوست مثلِ مثلِ خودم که همیشه همراه خودمه.
جمله ات یادآور روزای سخت و دلنشینم بود مرسی🌹
نظراتت بسته شده اینجا میگم حس آرامش بخش و حال خوب و شادی که فضای تاریک بهم میده هیچ کجا نداره برام البته این موضوعم هست که شاید چون ازش دورم انقدر در طلبشم😁😁😁

آخر همه چیز قشنگ  اگر امروز قشنگ نیست بدون آخرش نیست .....

# خیلی جمله قشنگی

پاسخ:
🌱🌼🌱
۱۷ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۱۶ ناشناسِ پُر حرف!

قسم  به روزی که دلت را میشکنند و جز خدایت مرهمی نخواهی یافت

پاسخ:
🍃🌹🍃

ایمان داشته باش به فردایی، که بعد از یک شب تاریک می‌آید.

ژان کریستف

 

بهترین جمله‌ایی که خوندم:)

پاسخ:
🍀🍃