بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

دعا کنید لطفا😔

چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۴۷ ق.ظ

چند هفته اس درگیریم زندگیمون مختل شده و فشار عصبی و روانی روی همه ما زیاده دیگه مطمئن شدم اون که خوب بشه ما میفتیم 😭

به زور سر پا ایستادیم و خودمون قوی نشون میدیم

با دردش درد میکشیم و با هر بی حالیش یه جون از دست میدیم.😔

نمیدونم این ماجرا چیه و از کجا سر ما نازل شده 😔😔 

سردر گمیم ....به معنای واقعی نه علت میدونیم و نه درمون... 

درد کشیدناش طاقت برامون نگذاشته ..بابا؟؟محکم ترین فرد خونه ام کم آورده دیگه😔

دعا کنید لطفا🙏 این روزا بیش از هرچیز بهش نیاز داریم بلکه فرجی بشه💜

۹۸/۰۹/۲۷
bahar saani

نظرات  (۶)

ان‌شاءالله خیلی زود زود کاملا خوب بشه

پاسخ:
ممنونم از لطفت🍃🌹

الان حالش چطوره؟

پاسخ:
آروم تره در وصف حالش میشه همینو گفت😔
۲۸ آذر ۹۸ ، ۲۰:۲۸ جناب منزوی

واقعاً ناراحت شدم، ان شاءالله مشکلتون برطرف بشه، از صمیم قلب

پاسخ:
ممنون از لطفتون...

دکترهای بهتر برین.. بعضی دکترها واقعا وارد نیستن. مادر من گلوش میگرفت احساس تنگی سینه میکرد؛ براش اکو نوشتن گفتن قلبت سالمه همین! بعد از سه سال خودمون فهمیدیم به زنجبیل حساس بوده! چای زنجبیلی زیاد میخورد اینجوری میشد!!

درست فکر نمیکنن، درست معاینه نمیکنن، سوابق رو درست نمیپرسن، احساس بیمارو نمیپرسن، با بیمار تنها صحبت نمیکنن،... خلاصه درست معاینه نمیکنن اکثرشون از سر باز میکنن!

اینقدر برید دکترهای خوب سرچ کنید، برید پیش دکتر خوب، خودتونم فکر کنید ریشه یابی کنید غذاهای مختلفو، اتفاقاتی که افتاده، ضربه ای اگر دیده... حتی حالات و ساعاتی که اینطوری میشه یا قطع میشه رو یادداشت کنید، توی سن بلوغ هم هست، سیرش رو به دکتر نشون بدید، کم کم علتشو پیدا میکنین...

یه نکته هم هست. باید از مریض سوال کرد که "دوست داشتی چیکار میکردی که گوشت خوب شه؟" و ازش بخواید به طور فانتزی به این سوال جواب بده. (مثل وقتی که کسی سرش درد میکنه و میگه دلم میخواست کاش سرمو میکندم مینداختم دور!... یا میگه دلم میخواست کاش جمجمه مو باز میکردم توش یخ میریختم میبستم!... یا میگه دلم میخواست کاش میتونستم دستمو فرو کنم تو گوشم، مغزمو بخارونم!...) براش مثال بزنید تا بفهمه منظورتون چیه، و بعد ازش بخواید حسشو دقیقا همینطوری که حس میکنه شرح بده. این کمک میکنه درد واقعیشو متوجه بشین که گوشش دقیقا از چه لحاظ درد میکنه...

همینها رو برای دکتر توضیح بدین، اصلا هم خجالت نکشین هر دکتر باید20 تا 45 دقیقه برای بیمارش وقت بذاره،... 

ان شاءالله حل میشه مشکلتون...

پاسخ:
انشالله توکل برخدا
ممنون از راهنماییتون🍃
ببریدش پیش دکترهای دیگه.ناامید نشید توکل برخدا
پاسخ:
توکل به خدا

انشالله مشکلت حل بشه عزیزم 

پاسخ:
خیلی ممنون.‌.