بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

بوی عطر...

حس میکنم تو رو ...تو هَر شبِ خودم

در باب دومین درس دهنده

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۴۴ ب.ظ

کلمات بار معنایی زیادی دارن...😊

چرا فکر میکنیم فقط باید با هفت پشت غریبه،بقال سر کوچه و راننده تاکسی،همکلاسی دانشگات و همسایه دو کوچه اونطرف تر خوب و مودب صحبت کرد؟؟؟مواظب کلمات بود؟؟

پای پست یه نفر نوشته بودم که از یکی خوردم و ناخوداگاه منتظر دومی ام امروز اتفاق افتاد...🙃

پدر،مادر،برادر،اعضای فامیل پدری،مادری،دوست ده سالت،همکار صمیمی محل کارت،پارتنرت، عشقت،همسرت،فرزندت و.... کسانی ان که تو بیشتر از آدمای بالای متن باهاشون در ارتباطی !

 صمیمی تر حرف میزنی و ناخوداگاه دیگه مواظب کلماتت نیستی،حواست نیس کدومشون باجملت می رنجن،برات عادی شدن و دیگه اهمیتی برات  نداره ؛ چیزی که برای تو مهم نیس شاید برای اون مهم ترینه😯

در کنار رعایت ادب لیست بالا حواسمون باشه آدمای مهم زندگیمون  کیا هستن🙏

ممکنه یه وقت نگاه کنیم و ببینم طرف کیلومترها ازمون فاصله گرفته😭😭😭

۹۸/۱۲/۰۶
bahar saani